dissabte, 28 de novembre del 2015

Article Prioratdiari


De llibres i biblioteques

No sé com esteu de lectures, ni de llibres, ni de ganes de llegir, però jo que sóc un lector habitual d’un o més llibres a l’hora, em passa una cosa que us vull explicar, i que també he comentat a les bibliotecàries perquè me’n facin cinc cèntims.
Doncs, resulta que, de quan en quan, vaig a la biblioteca pública, cosa per altra banda molt recomanable a tothom, a agafar algun llibre de lectura (jo en dic de plaer) i no sé per què, sovint repeteixo els llibres que agafo i fins que no arribo a casa no me n’adono que repeteixo llibre; i és clar, he de tornar a la biblioteca a canviar-lo per un que veritablement no hagi llegit. Em direu despistat, però intento sempre agafar llibres “rars” d’escriptors poc coneguts per intentar descobrir petits tresors que sempre hi ha amagats a les biblioteques. De fet, n’he trobat uns quants i val la pena la recerca.
Des d’aquí us animo a entrar a les biblioteques, a remenar prestatges i més prestatges fins que un títol, una portada, el nom d’un escriptor us cridi l’atenció, i sense saber massa bé per què, l’agafeu i us l’emporteu cap a casa.
Una lectura plàcida a la vora del foc (o del radiador) és igual; ara que ve el fred, ens farà sentir plens, satisfets per un temps que ens dediquem a nosaltres. 
Ah, per cert, si a vosaltres us passa el mateix que a mi, feu-m’ho saber al meu bloc(1) o al facebook; em tranquil·litzarà... o no.    


(1)          lefecteespantall.blogspot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada